''The BlogK''... Από τον Σεπτέμβριο του 2008 καθημερινά προσθέτουμε επιστημονικά νέα τεχνολογικά παράξενα και γενικά θέματα που ενδιαφέρουν κάθε άνθρωπο του 21ου αιώνα. Συλλέγουμε πληροφορίες από το ίντερνετ και άλλες πηγές και τα συγκεντρώνουμε στο blog μας!
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008
Δύσχρηστες για τους μισούς αγοραστές οι συσκευές υψηλής τεχνολογίας
Ουάσινγκτον: Οι μισοί από τους καταναλωτές που αγοράζουν νέες διαδικτυακές συνδέσεις, κινητά τηλέφωνα ή άλλα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, χρειάζονται βοήθεια από άλλους για να μάθουν να τα χρησιμοποιούν, προκύπτει από δημοσκόπηση στην αμερικανική αγορά.
«Τα νέα γκάτζετ ή υπηρεσίες μπορεί να γίνουν δημοφιλή πολύ πριν να γίνει κατανοητή από το μέσο χρήστη η ίδια η τεχνολογία» δήλωσε στο AFP ο Σίντνεϊ Τζόους, μέλος της ερευνητικής ομάδας στην εταιρεία μελετών Pew Research Center.
To 48% των 2.054 ενηλίκων που συμμετείχαν στη δημοσκόπηση δήλωσε ότι συνήθως χρειάζεται βοήθεια για να ρυθμίσουν και να χρησιμοποιήσουν συσκευές όπως οι υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα.
Αλλα ευρήματα της μελέτης:
-Το 53% των καταναλωτών δεν μπορεί να αντιμετωπίσει χωρίς βοήθεια τυχόν τεχνικά προβλήματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις το 38% των ερωτηθέντων απευθύνθηκε σε υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, το 15% ζητά τη βοήθεια φίλων και γνωστών, ενώ ένα 15% παραιτήθηκε από κάθε προσπάθεια επιδιόρθωσης και άφησε τη συσκευή χαλασμένη.
-Από το 28% των ερωτηθέντων που συνάντησε τεχνικά προβλήματα και τα επέλυσε χωρίς βοήθεια, οι περισσότεροι ήταν άνδρες (39% του συνόλου των ανδρών που συμμετείχαν, έναντι 22% για τις γυναίκες).
Όσον αφορά τις συχνότερες βλάβες:
-Το 44% των ερωτηθέντων που σερφάρουν στο Διαδίκτυο από το σπίτι δήλωσε ότι η σύνδεση σταμάτησε να λειτουργεί κανονικά κάποια στιγμή τους περασμένους 12 μήνες
-Το ίδιο συμβαίνει και για το 39% των κινητών τηλεφώνων και το 15% των mp3 players.
-Το 48% δηλώνει ότι αποθαρρύνθηκε από την προσπάθεια που απαιτείται για την επίλυση των τεχνικών προβλημάτων και το 40% έμεινε σαστισμένο από τις τεχνικές πληροφορίες που τους προσφέρθηκαν.
-Τα κινητά είναι οι συσκευές με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να μην επισκευαστούν ποτέ: Το 23% όσων έμειναν με το κινητό στο χέρι δεν κατάφεραν να το επαναφέρουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου