''The BlogK''... Από τον Σεπτέμβριο του 2008 καθημερινά προσθέτουμε επιστημονικά νέα τεχνολογικά παράξενα και γενικά θέματα που ενδιαφέρουν κάθε άνθρωπο του 21ου αιώνα. Συλλέγουμε πληροφορίες από το ίντερνετ και άλλες πηγές και τα συγκεντρώνουμε στο blog μας!

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ

Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2008

Κατέρρευσε μετά από 24 ώρες ηλεκτρονικού παιχνιδιού


Ένας μαθητής κατέρρευσε και έπαθε σπασμούς, όταν έπαιξε για 24 ώρες συνεχόμενες τη νέα έκδοση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού World of Warcraft. 

Το 15χρονο αγόρι και οι φίλοι του έπαιζαν το νέο World of Warcraft: Wrath of the Lich King όταν παρουσίασε κάτι σαν επιληπτική κρίση.

«Έπαιζαν ένα ολόκληρο 24ωρο ασταμάτητα. Δεν ξέρω αν κοιμήθηκαν καθόλου και έφαγαν ελάχιστο πρωινό και φαγητό πάνω από τον υπολογιστή τους,» λέει χαρακτηριστικά ο πατέρας του 15χρονου.

Οι γιατροί ενημέρωσαν τον πατέρα ότι τα οργανικά συστήματα του γιού του αποδιοργανώθηκαν λόγω του συνδυασμού της έλλειψης ύπνου, φαγητού και της παρατεταμένης περιόδου συγκέντρωσης στο παιχνίδι.

Ο έφηβος και έξι ακόμα φίλοι του συγκεντρώθηκαν στο σπίτι του πρώτου, στο Λάχολμ της δυτικής Σουηδίας, το Σάββατο για να παίξουν το νέο ηλεκτρονικό παιχνίδι που μόλις είχε κυκλοφορήσει. Ο νεαρός κατέρρευσε γύρω στις 2 το μεσημέρι, τη Δευτέρα.

Οι γιατροί υποστηρίζουν ότι το παιδί θα αναρρώσει πλήρως, αλλά ο πατέρας του έχει ήδη αποφασίσει να περιορίσει σημαντικά το χρόνο που περνάει ο γιός του, παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια. Προειδοποίησε δε και τους άλλους γονείς για τους κινδύνους που εγκυμονεί ο εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. «Και οι άλλοι γονείς θα προβούν σε περιορισμό του χρόνου που παίζουν τα παιδιά τους και θα είναι πολύ πιο προσεκτικοί,» υποστήριξε ο ίδιος.

Στη Βρετανία υπάρχει έντονη ανησυχία για τους κινδύνους που εγκυμονεί ο εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Πάνω από 2.000 άτομα περίμεναν, ακόμα και για 18 ώρες, στην ουρά κεντρικού καταστήματος στο Λονδίνο, την Τετάρτη, προκειμένου να αγοράσουν τη νέα έκδοση του παιχνιδιού.

Ο Δρ. Richard Graham, παιδοψυχίατρος στο Κέντρο Tavistock, δήλωσε ότι η δημοτικότητα του παιχνιδιού έχει προκαλέσει έντονες ανησυχίες σχετικά με το μέγεθος του εθισμού που έχουν αποκτήσει οι νέοι.

«Κάποιοι από τους πελάτες μου έχουν αναφέρει ότι παίζουν 14 με 16 ώρες την ημέρα, συνεχόμενα. Γι΄αυτούς, οι επιπτώσεις ενδεχομένως να είναι πολύ σοβαρές,» τόνισε ο Δρ. Graham.

«Το πρόβλημα με το World of Warcraft είναι ο βαθμός της επίπτωσης και της δημιουργίας ενός κοινωνικά απομονωμένου ατόμου, που έχει σχέση μόνο με τα άτομα εντός του παιχνιδιού, αλλά έχει εγκαταλείψει σε μεγάλο βαθμό το σχολείο και τις κοινωνικές ευκαιρίες.»

Κάποια από τα παιδιά που παρακολουθούνται από τον Δρ. Graham, έχουν χάσει αρκετές φορές το ραντεβού μαζί του, επειδή έπαιζαν το παιχνίδι.

«Ένας νεαρός μου περιέγραψε με έντονο τρόπο την ευτυχία που ένιωθε όταν τερμάτισε με επιτυχία τις πίστες του παιχνιδιού και την απογοήτευση που είχε κάθε φορά που έπρεπε να κλείσει τον υπολογιστή του,» πρόσθεσε, ολοκληρώνοντας ο Δρ. Graham. 

Times Online

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Google Hot Trends News