''The BlogK''... Από τον Σεπτέμβριο του 2008 καθημερινά προσθέτουμε επιστημονικά νέα τεχνολογικά παράξενα και γενικά θέματα που ενδιαφέρουν κάθε άνθρωπο του 21ου αιώνα. Συλλέγουμε πληροφορίες από το ίντερνετ και άλλες πηγές και τα συγκεντρώνουμε στο blog μας!

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Η HP επενδύει στο μινιμαλισμό με το νέο Mini 1000


Πάλο Αλτο, Καλιφόρνια: Ενθουσιασμένη από την επιτυχία των φθηνών μίνι φορητών υπολογιστών στη διεθνή αγορά, η Hewlett-Packard παρουσίασε την Πέμπτη το Mini 1000, ένα μοντέλο που απευθύνεται σε φοιτητές, επαγγελματίες, αλλά και σε «μοδάτες» γυναίκες.

Με τη νέα της πρόταση, η HP ελπίζει να ανταγωνιστεί τις ταϊβανέζικες εταιρείες Asus και Acer, οι οποίες κυριαρχούν στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά «υπερφορητών» υπολογιστών, τους οποίους η Intel προτιμά να αποκαλεί netbook.
 

Το Mini 100, με τιμές που ξεκινούν λίγο κάτω από τα 400 δολάρια, βασίζεται στον «φορητό» επεξεργαστή Atom N270 της Intel, χρονισμένο στα 1,6 GHz. Έρχεται με οθόνη 8,9 ή 10,2 ιντσών, σκληρό δίσκο ή SSD (οδηγό στερεάς κατάστασης) και υποστήριξη ασύρματων δικτύων Wi-Fi και Bluetooth. Το Δεκέμβριο αναμένονται και μοντέλα με δυνατότητα 3G.

Τιμές για την ευρωπαϊκή αγορά δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Στις ΗΠΑ, η έκδοση με λειτουργικό σύστημα Windows XP ξεκινά από τα 399 δολάρια, ενώ η έκδοση με Linux και λογισμικό της HP για αναπαραγωγή πολυμέσων έχει τιμή εκκίνησης τα 379 δολάρια.

Για όσους ενδιαφέρονται για μια πρωτότυπη εμφάνιση, το Mini κυκλοφορεί και σε ειδική έκδοση που επιμελήθηκε η σχεδιάστρια μόδας Βίβιεν Ταμ, με κατακόκκινο κάλυμμα και φλοράλ μοτίβο.

Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων IDC, η αγορά των netbook ανέρχεται το 2008 στις 10,8 εκατομμύρια μονάδες, ενώ το 2009 οι πωλήσεις αναμένεται σχεδόν να διπλασιαστούν στις 20,8 εκατ. μονάδες.

Αυτό το νέο τμήμα της αγοράς απαιτεί και αλλαγές στην στρατηγική που κανονικά ακολουθούν οι κατασκευαστές υπολογιστών, με τις τιμές να πέφτουν σε όλο και χαμηλότερα επίπεδα:

«Όταν κατεβαίνεις στα 300 δολάρια, το περιθώριο κέρδους εξανεμίζεται, οπότε πρέπει να το αντισταθμίσεις με τον όγκο των πωλήσεων» σχολιάζει στο Reuters ο Μπομπ Ο'Ντόνελ της IDC. «Ο στόχος τους είναι η υψηλή παραγωγή με μικρό περιθώριο [κέρδους], και πιστεύω ότι αυτό θα είναι πρόκληση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου