''The BlogK''... Από τον Σεπτέμβριο του 2008 καθημερινά προσθέτουμε επιστημονικά νέα τεχνολογικά παράξενα και γενικά θέματα που ενδιαφέρουν κάθε άνθρωπο του 21ου αιώνα. Συλλέγουμε πληροφορίες από το ίντερνετ και άλλες πηγές και τα συγκεντρώνουμε στο blog μας!
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ
Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009
Η κακή διαγωγή στο σχολείο επηρεάζει την ζωή
Όσοι είχαν κακή διαγωγή στο σχολείο, είναι πιο πιθανό να εμφανίσουν ψυχικές και κοινωνικές δυσκολίες ως ενήλικες, υποστηρίζει νέα επιστημονική μελέτη που διήρκεσε 40 χρόνια.
Καναδοί ερευνητές μελέτησαν δεδομένα 3500 ανθρώπων, οι οποίοι παρακολουθούνταν από την ηλικία των 13 ετών μέχρι τα 40 ή 50 τους χρόνια. Όπως δημοσίευσαν στην επιστημονική επιθεώρηση British Medical Journal όσοι είχαν προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο, στην ενήλικη ζωή τους ήταν πιο πιθανό να είναι καταθλιπτικοί, διαζευγμένοι ή να έχουν οικονομικές δυσκολίες.
Στα τέλη της δεκαετίας του 50 και τις αρχές του 60, μία ερευνητική ομάδα ζήτησε από Βρετανούς δασκάλους σε όλη την επικράτεια να αξιολογήσουν τη συμπεριφορά ενός αντιπροσωπευτικού δείγματος μαθητών. Όλοι τους είχαν γεννηθεί το 1946.
Το 1/4 του δείγματος των μαθητών χαρακτηρίστηκε από τους δασκάλους με μέτρια ή πιο σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς. Οι συμμετέχοντες επανεξετάστηκαν σε ηλικία 36 και 53 ετών σε μια προσπάθεια να καταγραφεί η ψυχική τους υγεία και η κοινωνικο - οικονομική τους κατάσταση.
Αναλύοντας τα δεδομένα, οι ερευνητές είδαν ότι όσοι είχαν προβλήματα διαγωγής στο σχολείο σε μεγάλο ποσοστό τα επόμενα χρόνια το παράτησαν. Επίσης, στην ενήλικη ζωή τους αντιμετώπιζαν αρκετά προβλήματα, όπως κατάθλιψη, άγχος, προβληματικές σχέσεις, εγκυμοσύνη σε νεαρή ηλικία και οικονομικά προβλήματα.
Ορισμένοι επιστήμονες αντέδρασαν στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της μελέτης. Μία από αυτούς ήταν κλινική ψυχολόγος Λίντα Μπλερ, η οποία τόνισε ότι τα παιδιά που γεννήθηκαν τη δεκατία του 40 αντιμετώπισαν μία εντελώς διαφορετική σχολική και οικογενειακή πραγματικότητα σε σύγκριση με τα παιδιά που γεννιούνται σήμερα. " Δεν μπορείς να φανταστείς
τότε κάποιον να ρωτάει ένα παιδί για το πως αισθάνεται για κάτι που έχει συμβεί..." δήλωσε. Μάλιστα σημείωσε ότι το θέμα σήμερα είναι πως αντιδρούμε (οι ενήλικες) στα προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών στα σχολεία. "Αντιμετωπίζουμε αυτά τα παιδιά με τέτοιο τρόπο που να αυξάνουμε την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και όχι να την μειώνουμε..." σημείωσε η κα. Λίντα Μπλερ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου