Παρά την κρίση
Τα κεντρικά της Microsoft στο Ρέντμοντ της Ουάσινγκτον. Σύντομα και σε ένα κατάστημα κοντά σας.Associated Press
Σιάτλ, Ουάσινγκτον: Παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση που έχει πλήξει τις πωλήσεις υπολογιστών, η Microsoft ετοιμάζει τη δική της αλυσίδα καταστημάτων.
Τη Δευτέρα πιάνει δουλειά στην εταιρεία ο Ντέιβιντ Πόρτερ, ο οποίος εργάστηκε για 25 χρόνια στη μεγάλη αμερικανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Wal-Mart και από το 2007 ήταν επικεφαλής παγκόσμιας διανομής προϊόντων για το κινηματογραφικό στούντιο της DreamWorks Animation. Ο Πόρτερ καλείται τώρα να αποφασίσει πού και πότε θα ανοίξουν καταστήματα της Microsoft και ποιος θα είναι ο σχεδιασμός τους. Τα καταστήματα θα πωλούν προϊόντα της ίδιας της Microsoft, όπως η παιχνιδομηχανή Xbox 360, καθώς και υπολογιστές άλλων κατασκευαστών με εγκατεστημένα τα Windows και άλλο λογισμικό της εταιρείας.
H Microsoft φαίνεται έτσι να ακολουθεί τα χνάρια της Apple, η οποία θεωρεί ότι η δική της αλυσίδα λιανικών πωλήσεων βελτίωσε την εικόνα της και προσέλκυσε νέους χρήστες.
Εξάλλου η σειρά τηλεοπτικών διαφημίσεων που λάνσαρε η Microsoft το φθινόπωρο στις ΗΠΑ απαντά άμεσα στα ανάλογα διαφημιστικά μηνύματα της Apple, τα οποία φέρνουν τα «ξενέρωτα» PC αντιμέτωπα με τους «κουλ» Mac.
Επίσης, η Microsoft ζήτησε από 144 υπαλλήλους της να επισκεφθούν καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών και να συζητήσουν με αγοραστές. Η εταιρεία ονόμασε αυτούς τους εκπροσώπους της «Γκουρού», στα πρότυπα των «Ιδιοφυιών» που εξυπηρετούν τους πελάτες στα καταστήματα της Apple.
Παραμένει πάντως άγνωστο αν η νέα πρωτοβουλία της Microsoft θα επιτύχει σε μια περίοδο τόσο έντονης οικονομικής ύφεσης: Το τελευταίο τρίμηνο του 2008 η Apple είδε τις πωλήσεις να μειώνονται από τα 8,5 στα 7 εκατ. δολάρια ανά κατάστημα, ενώ η μεγάλη αμερικανική αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών Circuit City χρεοκόπησε και η επίσης μεγάλη αλυσίδα Best Buy απολύει χιλιάδες υπαλλήλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου