''The BlogK''... Από τον Σεπτέμβριο του 2008 καθημερινά προσθέτουμε επιστημονικά νέα τεχνολογικά παράξενα και γενικά θέματα που ενδιαφέρουν κάθε άνθρωπο του 21ου αιώνα. Συλλέγουμε πληροφορίες από το ίντερνετ και άλλες πηγές και τα συγκεντρώνουμε στο blog μας!

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Τη δική της αλυσίδα καταστημάτων ετοιμάζει η Microsoft

Παρά την κρίση

Τα κεντρικά της Microsoft στο Ρέντμοντ της Ουάσινγκτον. Σύντομα και σε ένα κατάστημα κοντά σας.

Τα κεντρικά της Microsoft στο Ρέντμοντ της Ουάσινγκτον. Σύντομα και σε ένα κατάστημα κοντά σας.Associated Press

Σιάτλ, Ουάσινγκτον: Παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση που έχει πλήξει τις πωλήσεις υπολογιστών, η Microsoft ετοιμάζει τη δική της αλυσίδα καταστημάτων.

Τη Δευτέρα πιάνει δουλειά στην εταιρεία ο Ντέιβιντ Πόρτερ, ο οποίος εργάστηκε για 25 χρόνια στη μεγάλη αμερικανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Wal-Mart και από το 2007 ήταν επικεφαλής παγκόσμιας διανομής προϊόντων για το κινηματογραφικό στούντιο της DreamWorks Animation. Ο Πόρτερ καλείται τώρα να αποφασίσει πού και πότε θα ανοίξουν καταστήματα της Microsoft και ποιος θα είναι ο σχεδιασμός τους. Τα καταστήματα θα πωλούν προϊόντα της ίδιας της Microsoft, όπως η παιχνιδομηχανή Xbox 360, καθώς και υπολογιστές άλλων κατασκευαστών με εγκατεστημένα τα Windows και άλλο λογισμικό της εταιρείας.

H Microsoft φαίνεται έτσι να ακολουθεί τα χνάρια της Apple, η οποία θεωρεί ότι η δική της αλυσίδα λιανικών πωλήσεων βελτίωσε την εικόνα της και προσέλκυσε νέους χρήστες.

Εξάλλου η σειρά τηλεοπτικών διαφημίσεων που λάνσαρε η Microsoft το φθινόπωρο στις ΗΠΑ απαντά άμεσα στα ανάλογα διαφημιστικά μηνύματα της Apple, τα οποία φέρνουν τα «ξενέρωτα» PC αντιμέτωπα με τους «κουλ» Mac.

Επίσης, η Microsoft ζήτησε από 144 υπαλλήλους της να επισκεφθούν καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών και να συζητήσουν με αγοραστές. Η εταιρεία ονόμασε αυτούς τους εκπροσώπους της «Γκουρού», στα πρότυπα των «Ιδιοφυιών» που εξυπηρετούν τους πελάτες στα καταστήματα της Apple.

Παραμένει πάντως άγνωστο αν η νέα πρωτοβουλία της Microsoft θα επιτύχει σε μια περίοδο τόσο έντονης οικονομικής ύφεσης: Το τελευταίο τρίμηνο του 2008 η Apple είδε τις πωλήσεις να μειώνονται από τα 8,5 στα 7 εκατ. δολάρια ανά κατάστημα, ενώ η μεγάλη αμερικανική αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών Circuit City χρεοκόπησε και η επίσης μεγάλη αλυσίδα Best Buy απολύει χιλιάδες υπαλλήλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου