''The BlogK''... Από τον Σεπτέμβριο του 2008 καθημερινά προσθέτουμε επιστημονικά νέα τεχνολογικά παράξενα και γενικά θέματα που ενδιαφέρουν κάθε άνθρωπο του 21ου αιώνα. Συλλέγουμε πληροφορίες από το ίντερνετ και άλλες πηγές και τα συγκεντρώνουμε στο blog μας!

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009, 2:55 μ.μ

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

Επισκέφτηκε έκθεση με έκθεμα την καρδιά της


Η επίσκεψή της σε έκθεση του Λονδίνο με τίτλο «Η Καρδιά», σίγουρα ήταν μία «εγκάρδια» εμπειρία για τη Βρετανίδα Jennifer Sutton, καθώς ένα από τα εκθέματα της έκθεσης ήταν η ίδια της η καρδιά.

Η 23χρονη Jennifer υπεβλήθη σε μεταμόσχευση καρδιάς πριν από ένα χρόνο. Λίγο μετά, η ίδια αποφάσισε να δωρίσει την καρδιά της στο ίδρυμα Wellcome Collection για την έκθεση, που είχε ως σκοπό την ευαισθητοποίηση των πολιτών για τη δωρεά οργάνων και την περιοριστική μυοκαρδιοπάθεια, την ασθένεια που παραλίγο να της στοιχήσει τη ζωή.

«Το να δω την καρδιά μου για πρώτη φορά μετά τη μεταμόσχευση ήταν σίγουρα μία συναισθηματικά φορτισμένη και σουρεαλιστική εμπειρία για μένα. Μου προκαλούσε τεράστιο πόνο και σύγχυση όταν βρισκόταν μέσα μου. Το να την βλέπω να κάθεται εκεί, ως έκθεμα της έκθεσης, ήταν εξαιρετικά περίεργο και παράξενο. Επιτέλους, μπόρεσα να δω από κοντά αυτή τη μυϊκή μάζα που μου προκαλούσε τόσο μεγάλη αναστάτωση,» δήλωσε η Jennifer στην εφημερίδα Daily Telegraph, και πρόσθεσε: «Είναι συγκλονιστικό το γεγονός ότι η καρδιά μου έχει γίνει αντικείμενο θαυμασμού και θα βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση των ανθρώπων για την ασθένεια, τη μεταμόσχευση καρδιάς και τη δωρεά οργάνων.»

The BlogK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου